Fizetés, szállítás

RENDELÉS MENETE

1. Vásárlás folyamata

  • Bejelentkezés után vagy regisztráció nélkül is megkezdhető a vásárlás.
  • A kívánt termék(ek) kosárba helyezése. A kosár tartalma bármikor ellenőrizhető.
  • A darabszám módosítható, a „+/-” ikon segítségével, törlés az „X” gombbal.
  • Ha a kosár tartalma végleges, a szállítási és fizetési mód kiválasztása következik.

2. Fizetési módok

  • Személyes átvétel: Készpénzes vagy bankkártyás fizetés az üzletben vagy a megadott átvételi ponton.
  • Utánvét: A futárnál vagy csomagponton, készpénzzel vagy bankkártyával.
  • Online bankkártyás fizetés: Biztonságos online tranzakció a SimplePay rendszerén keresztül.

Bankkártyás fizetés esetén a FLORA BALANCE Kft. átadja a számlázási nevet, címet, e-mailt és telefonszámot az OTP Mobil Kft.-nek. Adatkezelési tájékoztató: SimplePay Adatkezelési tájékoztató

3. Szállítási díjak (bruttó):

  • A megrendelések szállítási költsége a választott futárszolgálattól és a csomag súlyától függ. Az alábbiakban részletezzük a bruttó szállítási díjakat:


     

    GLS Csomagautomata

     

  • 0-40 kg-ig: 1290 Ft

    • Maximális csomagméret: 42 cm magas × 51 cm mély × 39 cm széles


  • Minden feltüntetett szállítási költség bruttóban értendő.


     

    MPL EXPRESS Házhozszállítás

     

  • 2-5 kg: 3872 Ft

  • 5-10 kg: 4895 Ft

  • 10-15 kg: 7835 Ft

  • 15-20 kg: 8490 Ft

  • 20-30 kg: 10990 Ft

  • 30-40 kg: 15227 Ft

  • 40-50 kg: 18985 Ft

  • 50-60 kg: 23062 Ft

  • 60-70 kg: 25387 Ft

  • 70-80 kg: 30467 Ft


  •  

    Házhozszállítás MPL Futárszolgálattal

     

  • 0-10 kg: 2490 Ft

  • 10-20 kg: 3590 Ft

  • 20-30 kg: 5990 Ft

  • 30-40 kg: 9880 Ft


  •  

    GLS Házhozszállítás

     

  • 0-5 kg: 2921 Ft

  • 5-7 kg: 3175 Ft

  • 7-10 kg: 3810 Ft

  • 10-20 kg: 5490 Ft

  • 20-39 kg-ig: 9000 Ft

A végösszeg minden költséget tartalmaz. A csomagok munkanapokon 8-17 óra között érkeznek.

4. Megrendelés véglegesítése

  • Az adatok megadása után a „Megrendelem” gombra kattintva küldhető el a rendelés.
  • Az adatok ellenőrizhetők, szükség esetén megjegyzés is hozzáadható.
  • A megrendeléssel fizetési kötelezettség keletkezik.

5. Adatbeviteli hibák javítása

  • A rendelés során a kosár tartalma módosítható, a darabszám beállítható.
  • A rendelés véglegesítése előtt minden adat ellenőrizhető.
  • Hibás adatokat telefonon vagy e-mailben lehet javíttatni.

6. Visszaigazolás és szerződés létrejötte

  • A megrendelés elküldése után automatikus visszaigazolás érkezik e-mailben.
  • Ha 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás, a vásárló mentesül a kötelezettség alól.
  • A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató külön e-mailben értesíti a vásárlót a rendelés részleteiről és teljesítéséről.

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

1. Feldolgozás

  • A rendelések munkaidőben kerülnek feldolgozásra.
  • Munkaidőn kívüli rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

2. Teljesítési határidő

  • A megrendelések teljesítése és vagy gyártása általában a szerződés létrejöttétől számított 30 napon belül történik.

3. Tulajdonjog és felelősség

  • A vásárló köteles a vételárat kifizetni és a terméket átvenni.
  • Ha a futárt a vásárló bízta meg, a felelősség az átadáskor átszáll a vásárlóra.

4. Késedelmes teljesítés

  • Ha a Szolgáltató késedelembe esik, a vásárló póthatáridőt szabhat meg.
  • Ha ezen belül sem teljesül a rendelés, a vásárló elállhat a szerződéstől.